onsdag den 4. november 2009

DKK ved Jens L

Div afleveringer ligger under her afleveringer. Vi har haft gruppeafleveringer, og dette har været noget af en proces at komme igennem, da vi ikke har kunnet finde sammen grundet forskellige omstændigheder til at få opgaverne diskuteret igennem, dette syntes jeg desværre også afleveringerne bærer præg af.
Jeg syntes også opgaverne har været en form for referat af div artikler, dette er ikke så motiverende for mig at gå i gang med. Jeg er nok mere til cases.. Er godt klar over at mange af opg. ikke findes et endegyldigt svar til, men det gør det nødvendigvis heller ikke i en case.
I en case finder jeg det lettere at relatere til selvoplevede episoder og situationer og dette føer jeg giver mig en bedre læring.
vil tage opgave formuleringerne op tiil næste indkald

Ingen kommentarer: